RedCarpet.app – un nou trend in online

0
662
RedCarpet.app

O noua retea de socializare a luat prin surprindere publicul din online! Daca pana acum Instagram si Facebook erau mediile principale pentru pasionatii de moda, stil si lifestyle, RedCarpet.app ofera o dimensiune diferita acestui concept, devenind un trend in adevaratul sens al cuvantului!

In doar cateva luni de la lansare, RedCarpet.app a adunat zeci de mii de utilizatori, printre care si vedete autohtone, atingand pozitia 1 in clasamentul aplicatiilor sociale din Google Play si pozitia 5 in clasamentul App Store. Conceptul care a devenit viral in mediul online propune un  cadru ideal in care utilizatorii isi pot etala garderoba, iar spre deosebire de Instagram si Facebook, aici acest lucru este incurajat! Utilizatorii isi pot arata tinutele, brand-urile preferate, de fapt, pot face ceea ce si-au dorit dintotdeauna – sa se simta  bine cu alegerile vestimentare pe care le-au facut si sa impartaseasca  cu restul lumii imaginea proprie – un concept adanc inradacinat in psihologia umana.

Dezvoltatorii aplicatiei sustin ca, in final, toate activitatile utilizatorilor vor duce la crearea unui mediu de shopping online unic, eficient si interactiv. Pe scurt, aplicatia a fost creata astfel incat articolele vestimentare pe care le vedem in pozele prietenilor, colegilor sau persoanelor publice sa poata fi achizitionate printr-un simplu click. Impactul este major, intrucat aplicatia devine cea mai rapida cale de la „ai vazut – ai cumparat”: fara website-uri externe, fara a te deplasa fizic in magazin, fara niciun alt efort. Pe loc, in 10 secunde, un utilizator poate achizitiona un produs. In acelasi timp, RedCarpet.app este o invitatie deschisa catre brand-urile si retailer-ii din zona fashion, oferindu-le o piata noua de desfacere.

De asemenea, aplicatia isi incurajeaza utilizatorii sa desfasoare activitati in viata reala, sa-si petreaca timpul liber in afara realitatii virtuale, socializand si interactionand cu ceilalti. RedCarpet.app devine companionul ideal in partajarea acestor experiente, facand legatura intre real si virtual. Din aceasta idee deriva si motto-ul aplicatiei – Liv’in both worlds!  In cele doua sectiuni destinate evenimentelor si locatiilor, utilizatorii le pot identifica pe cele din apropierea lor, pot folosi filtre in functie de interesele lor si pot impartasi cu prietenii locatiile preferate.

Un alt aspect extrem de important in universul retelelor de socializare este monetizarea, iar acest lucru inseamna plasarea reclamelor de care utilizatorii devin cu timpul deranjati. Cu cat o retea de socializare creste, cu atat nevoia de plasare a reclamelor este mai mare, iar experienta utilizatorilor, in cele din urma, are de suferit. RedCarpet.app sustine ca nu va folosi reclame in spatiile precum Wall-ul public, profilul personal sau alte sectiuni in care reclama ar putea perturba experienta utilizatorului. Singurul tip de reclama pe care o vor folosi este sub forma de sugestii si va fi prezenta doar pe paginile de produs sau evenimente.

RedCarpet.app se adreseaza publicului larg si inglobeaza multe functionalitati extrem de interesante pe care va invitam sa le descoperiti! Puteti descarca gratuit aplicatia din App Store sau Google Play Store , iar pentru ca acest proiect a fost realizat de o echipa de romani, ii sustinem si le uram succes!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here