La ce ne referim? La un business al tău. Este ideea pe care o testează multe vedete, însă nu doar pentru că industria de beauty pare domeniul cel mai apropiat de muzică, TV sau film, ci și pentru că este încă loc pentru inovație.

Inovația poate lua diverse forme: poți descoperi formula unei creme revoluționare, sau poți oferi un produs bun unei categorii de cumpărătoare care nu și-l permitea până acum.

Gândește-te puțin la ce a făcut Coco Chanel, mai mult sau mai puțin premeditat: nu doar că a schimbat radical modul în care se îmbrăcau femeile, simplificând mult ținutele și introducând în modă little black dress, pantalonii, taiorul din tweed și gențile de mână, dar a și democratizat acest stil, încurajându-le pe toate femeile să îl adopte.

Dacă plănuiești să îi calci pe urme, chiar dacă este vorba despre o mică afacere – un atelier de design vestimentar sau un magazin online cu produse cosmetice – trebuie să cântărești și care sunt avantajele. Iată câteva dintre motivele care te-ar putea convinge să intri, pe cont propriu, în industria frumuseții: varietatea, numărul mare de persoane pe care le vei cunoaște, programul flexibil, siguranța pe care ți-o poate aduce un astfel de job sau business.

Cât despre ce anume ai putea face, pentru început, nu e nevoie de prea mult brainstorming, pentru că ideile sunt la îndemână. Te poți inspira din exemplele câtorva femei celebre, care au schimbat modul în care vedem frumusețea nu doar prin atitudinea lor, ci și activ, din inima industriei care se ocupă de ea.

Miranda Kerr

Intens preocupată de ceea ce pot face ingredientele naturale pentru sănătate, ten și păr, vedeta a creat un brand de produse cosmetice organice care folosesc, în primul rând, extractul de noni (dud indian), cu proprietăți vindecătoare și antioxidante.

Te poți inspira din alegerea ei, căutând în natură ingrediente pentru primele tale creme, dar poți oferi rezultate foarte bune și altfel – deschizând, de exemplu, un centru de înfrumusețare, unde poți începe cu aparate multifuncționale, cum este această combina cosmetica.  

Bobbi Brown

Femeia care ne-a arătat că mai puțin înseamnă mai mult, promovând intens machiajul cu aspect natural, prin linia sa de cosmetice. Bobbi Brown este make-up artist și autoarea câtorva cărți despre frumusețe și îngrijire.

Iman

Frumoasa somaleză – model, actriță și antreprenoare – a lansat o linie de cosmetice care include fond de ten și BB cream în nuanțe pe care cu greu le găsești la alte branduri. Asta și pentru că Iman s-a gândit, în primul rând, să vină în ajutorul femeilor de culoare. Ce poți prelua de aici? Ideea că nu e rău să îți găsești o nișă, eventual inspirată de propria ta rutină de îngrijire.

Gwyneth Paltrow

A lăsat în urmă actoria și a virat spre multe alte domenii, în mare parte legate de frumusețe, sănătate și well-being. Gwyneth a început cu un newsletter de lifestyle, care s-a transformat într-un business online și care i-a permis să promoveze diferite produse și să colaboreze cu nume mari din industria modei.

 

Sursa foto: Shutterstock

(P) Articol realizat împreună cu Rowe

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here