„Copiii cu autism au nevoie de atenția ta chiar acum”, spune Matthew McConaughey în clipul pentru campania pentru Autism Speaks, un lider global în lupta împotriva autismului. Kiehl’s i se alătură și te invită să distribui acest film special, donând câte un dolar pentru fiecare distribuire, până la suma de $200,000.

„Autismul afectează aproximativ 70 de milioane de persoane la nivel mondial și mulți dintre elevii care se înscriu la programele fundației mele, Just keep livin, sunt copii cu tulburări de spectru autist. Am fost martorul efectelor autismului nu doar asupra copiilor, ci și asupra familiilor acestora”, a spus McConaughey. „Sunt recunoscător pentru colaborarea cu Kiehl’s și Autism Speaks, pentru că încercăm să facilităm diagnosticarea precoce și să le oferim servicii de ajutor acestor copii incredibili și familiilor lor”, continuă actorul.

Parteneriatul cu brandul legendar de îngrijire include și lansarea, în ediție limitată, a unuia dintre cele mai iubite produse ale sale: Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream. Produsul este un memento al campaniei. Designul realizat de McConaughey conține culori vibrante și forme geometrice, inclusiv piese de puzzle – o trimitere către emblema Autism Speaks, o piesă de puzzle albastră.

Matthew McConaughey X Kiehl’s

„De peste 160 de ani Kiehl’s a fost implicat în susținerea comunităților locale. Avem, de asemenea, tradiția de a aduce în atenția publicului cauzele care nu sunt foarte vizibile”, a spus Cheryl Vitali, Manager General al Kiehl’s. „Cu acest parteneriat continuăm această tradiție; vom folosi rețeaua globală Kiehl’s pentru a ajuta copiii și familiile afectate de autism. În parteneriat cu Autism Speaks, sperăm să aducem în atenția publicului această tulburare”, conchide aceasta.

Tulburarea de spectru autist se referă la o serie de tulburări caracterizate prin abilități sociale limitate, comportamente repetitive, dificultăți în vorbire și comunicare non verbală. Cercetările arată că nu există un singur tip de autism, ci mai multe subtipuri, care afectează 1% din populația globală. Unul din 68 de copii  – și unul din 42 de băieți –, potrivit datelor furnizate de U.S. Centers for Disease Control. Prin unirea celor trei forte, Kiehl’s, Autism Speaks și Matthew McConaughey, campania dorește să faciliteze înțelegerea și acceptarea în societate a acestor copii și adulți cu autism și să strângă fonduri pentru resurse vitale.

„Suntem recunoscători mărcii Kiehl’s și lui Matthew McConaughey pentru că susțin comunitatea persoanelor cu autism, comunitate care este atât de mare și de diversificată. Acest tip de parteneriate ne ajută să ne continuăm misiunea de a promova soluții pentru nevoile persoanelor cu autism și ale familiilor lor”, a declarat și Angela Geiger, președinte și CEO Autism Speaks.

Pe lângă implicarea în acțiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s este implicat și în acțiuni ce susțin organizațiile și comunitățile locale: suport financiar, voluntariat, donații de produse etc. Iar anul acesta, Kiehl’s România va susține la nivel local asociatia HELP Autism. Ajutorul va reprezenta 500 de ore de terapie gratuită pentru copiii cu tulburari de spectru autist pe care asociatia îi are în grijă. Pe durata campaniei, clienții Kiehl’s vor primi un simbol al acestei colaborări, o brățară cu logo-ul HELP AUTISM. 

Te încurajăm să participi și tu la această campanie. Schimbarea vine cu fiecare dintre noi!

Foto & Video: PR, YouTube

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here