La aproape 30 de ani după ce spotul ”Lion”, regizat de Jean-Paul Goude, a luat cu asalt Festivalul Cannes Lions, câștigând Grand Prix la categoria Film, Perrier lansează un soi de remake – doar că de data asta totul este intenționat la o scară mult mai mică.

În spotul original un clasic al agenției Ogilvy Paris, o femeie și un leu se băteau pe o stică de Perrier.

Astăzi, 28 de ani mai târziu, Ogilvy Paris se ocupă în continuare de contul Perrier și tocmai au lansat un sequel al celebrului ”Lion” pentru a prezenta Perrier Fines Bulles – o extensie a liniei Perrier creată cu un alt proces de carbonare, care rezultă în bule de mai mici dimensiuni.

Astfel, totul în spot este mai mic. Femeia este acum o fetiță; leul este un pui. Până și muzica, deși îți aduce aminte de spotul original, e într-o notă minoră.

”Cea mai mare provocare a producției a fost păstrarea semnificației unei idei care-i atât de evidentă în varianta originală, dar în același timp modernizarea acesteia, prin adăugarea unui strat extra de finețe. Styling-ul fetiței, reorchestrarea muzicii originale, calibrarea, toate aceste detalii au fost gândite și regândite înainte de a avansa cu varianta updatată a clasicului spot”, explică Ogilvy Paris pentru ADWEEK.

Oare va câștiga din nou la ediția de anul acesta Cannes Lions, ca și… ”sora sa mai mare”?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here